سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت:مسئله کولبران و رفع مشکلات آنان مورد مهمی است که باید دولت و استاندار جدید کردستان به جدی آن پیگیری نمایند.

حجت الاسلام عابدین رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های بسیج این است که در تمامی عرصه ها حضور دارد و امروز شاهد حضور تفکر بسیج در بین اقشار مختلف جامعه هستیم.

وی با اشاره به سخنان امام راحل در مورد جایگاه بسیج، افزود: امام (ره) در مورد بسیج اعتقاد داشتند که مردم باید اداره کشور را به دست بگیرند و اگر دولتی شکل می گیرد همین مردم باید بر آن نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.

استاد حوزه علمیه کردستان در ادامه به مشکلات حوزه تولید و صنعت در این استان همانند کارخانه لاستیک بارز کردستان اشاره کرد و گفت: بی نظمی در مدیریت کارخانه لاستیک بارز کردستان قابل قبول نیست و باید به مشکلات مرتبط به این مجموعه تولیدی ـ صنعتی رسیدگی شود.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اعتصاب کارگران و نیروهای مجموعه صنعتی بارز، بیان کرد: کارگران این کارخانه نگران تکرار فاجعه فولاد زاگرس هستند، لذا نباید اجازه بحرانی دیگر داده شود.

امام جمعه شهرستان قروه به انتصاب استاندار جدید کردستان اشاره کرد و افزود: استاندار جدید که یک نیروی جوان انقلابی است باید مسایل مهمی همانند ظرفیت های مختلف کردستان را در نظر داشته باشد و برای توسعه استان همت لازم را به کارگیرد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه کردستان چهارمین استان معدنی کشور است، تصریح کرد: با توجه به این مسئله فقیر بودن این استان منطقی نیست و اساس کار در کردستان باید بدین شکل پیش برود که توجه به مردم فقیر در اولویت امور باشد.

امام جمعه شهرستان قروه با اشاره به اهمت توسعه استان کردستان، گفت:از اینکه بعد از این همه سال کردستان جزو مناطق توسعه یافته نیست، باید اظهار تاسف کرد.

حجت الاسلام رستمی اظهار کرد: مسئله کولبران و رفع مشکلات آنان مورد مهمی دیگری است که باید دولت و استاندار جدید کردستان به جدی پیگیری نمایند.

امام جمعه شهرستان قروه بیان کرد: نباید از همین ابتدا به سراغ نقد مسئولان رفت، بلکه باید در آخر کار انتقاد داشت و بعضی از مسایل که بیان می شود، بنابراین مسئولان باید مسیر حق و عدالت را پیش بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha